Kantinen

Kantinen ligger bag festsalen, og har åbent hver dag i 10-pausen fra kl. 09.45 til 10.15 og i spisepausen fra kl. 11.45 til kl. 12.30. Det er tilladt for elever fra 4. - 9. klasse at gå i kantinen og handle. I åbningstiden står eleverne til to kø’er – en til 4. - 6. klasse, og en til 7. - 9. klasse. Det er ikke tilladt at springe over i kø’en, heller ikke at få andre til at købe til sig.

Ved de runde borde spiser eleverne deres mad, og ved højbordene kan eleverne sidde og arbejde i timerne.

Elite smiley

Elite smiley: Krogårdskolens kantine har den 23. august 2018 fået fornyet sin Elite smiley uden anmærkninger.
Se mere her: Krogårdskolens Kantine

Betaling: I kantinen kan man betale med grevekortet. Vi tager ikke imod kontanter. Læs mere her: Grevekortet Brugermanual.pdf

Mælkeordningen: Skolen benytter sig af Mejeriernes Skolemælksordning, som har daglig levering af mælk og andre drikkevarer. Mælken kan også bestilles på www.skolemaelk.com. Man bestiller for et halvt år ad gangen, og eleverne henter varerne før spisepausen i dertil indrettede køleskabe. Mælken bliver pakket i mælketasker, som opbevares i rummet til venstre for køkkenet. Her kan eleverne selv hente deres mælketaske umiddelbart inden spisepausen.

Ophold og adfærd: 7. - 9. klasserne må opholde sig i kantinen i pauserne. Det forventes, at man rydder op efter sig, og at man udviser en hensigtsmæssig adfærd. Ved overtrædelser bliver man bortvist, og hele klasser kan udelukkes ved grovere eksempler.

Oprydning i kantinen: Går på skift mellem 7. - 9. klasserne, der har en uge ad gangen. Der skal fejes, bordene skal tørres af, og der skal foretages en generel oprydning. Der bliver givet besked til elever/forældre/klasselærer, når klassen har oprydningsuge.

Oprydning på langsiderne: Går på skift mellem 4. - 6. klasserne, der har en uge ad gangen. Der skal fejes, bordene skal tørres af, og der skal foretages en generel oprydning. Der hænger en liste i kantinen, så klasserne kan se, hvornår de skal rydde op. Der bliver givet besked til elever/forældre/klasselærer, når klassen har oprydningsuge.

Grevekortet Brugermanual.pdf

Shape Created with Sketch.